ttbbiston

'''''' ۰۲۱-۵۵۲۷۸۲۴۲

تماس : دفتر مرکزی 02155278242

صفحه فلزی شاتکریت

تیران تونل بیستون

خرید صفحه فلزی شاتکریت

صفحه فلزی شاتکریت چه قابلیت های منحصر به فردی دارد؟

قیمت صفحه فلزی شاتکریت :2,350,000 تومان

صفحه فلزی شاتکریت قطعه ای است که مانع از سایش و از بین رفتن رتور گردنده دستگاه می شود. این محصول تاثیر بالایی در اجرای شاتکریت دارد پس باید در نحوه قرارگیری آن دقت شود.

محل قرارگیری صفحه فلزی دقیقا مابین رتور و  صفحه لاستیکی پایین  و بالا می باشد که در واقع در وهله اول مانع از خروج هوا و مصالح از محل قرار گیری شده و مانع از سایش رتور گردنده می گردد.  

آلیاژ صفحه فلزی چه کاربردهایی دارد؟

صفحه های فلزی در شاتکریت مورد استفاده قرار می گیرد که دارای قطر، ضخامت و اشکال مختلف در قسمت ورود و خروج مصالح می باشند و در تولید صفحه های فلزی حتی بایستی از آلیاژ قوی و ضدسایش استفاده کرد از جمله آلیاژ های مورد استفاده در این نوع صفحه ها می توان به فولاد هایی نظیر (SPK – CK45 – MO40) اشاره کرد. لازم به ذکر است قیمت شاتکریت با توجه به کیفیت محصولات تعیین می شود.

استهلاک صفحه فلزی چقدر است؟

در برخی از مدل های شاتکریت از هر ۲ طرف صفحه فلزی می توان استفاده نمود که این قابلیت از نظر هزینه های استهلاکی به شدت مورد توجه قرار می گیرد در حالی که بعضی از دستگاه ها تنها از یک طرف صفحه می توان استفاده نمود. یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که در صورت سایش بیش از حد صفحه فلزی بلافاصله بایستی اقدام به تعویض آن نمود در غیر این صورت مدت زمان عمر صفحه های لاستیکی را بشدت کاهش می دهد که این امر می توان هزینه های زیادی را برای شاتکریت به همراه داشته باشد. صفحه فلزی در هر دستگاه دارای ۲ نوع صفحه فلزی بالا و پایین می باشد که در تعداد محدودی از دستگاه ها تفاوتی میان صفحه فلزی بالا و پایین در هنگام استفاده وجود ندارد.

فرم تماس با ما

Call Now Button