ttbbiston

'''''' ۰۲۱-۵۵۲۷۸۲۴۲

تماس : دفتر مرکزی 02155278242

عنوان مطلب:

سیمان پاش و دستگاه سیمان پاش برقی

سیمان پاش و دستگاه سیمان پاش برقی

دستگاه سیمان پاش عمدتاً برای ترکیب ملات مخلوط، پودر بتونه، پوشش نسوز و دوغاب فشاری برای ساخت و پوشش سطح دیوار داخلی و خارجی استفاده می شود. فرآیند کار دستگاه سیمان پاش به این شکل است که سیمان یا انواع ملات وارد مخزن می‌شود و بعد از مخلوط شدن ملات تحت اثر پمپ در امتداد خط لوله به سمت جلو می‌رود، ملات آماده به نازل رسیده و توسط پمپ باد بر روی سطح موردنظر پاشیده می‌شود و سطح را می‌پوشاند.

دستگاه سیمان پاش عمدتاً برای ترکیب ملات مخلوط، پودر بتونه، پوشش نسوز و دوغاب فشاری برای ساخت و پوشش سطح دیوار داخلی و خارجی استفاده می شود.

فرآیند کار دستگاه سیمان پاش به این شکل است که سیمان یا انواع ملات وارد مخزن می‌شود و بعد از مخلوط شدن ملات تحت اثر پمپ در امتداد خط لوله به سمت جلو می‌رود، ملات آماده به نازل رسیده و توسط پمپ باد بر روی سطح موردنظر پاشیده می‌شود و سطح را می‌پوشاند.

سیمان پاش با نام‌هایی چون دستگاه سیمان پاش و سیمان پاش برقی شناخته می‌شود. از این ابزار برای سیمان‌کاری (انواع ملات سیمانی) در پروژه‌های ساختمانی و عمرانی استفاده می‌شود. این محصول قابلیت انواع پاشش ها را به دیوار و سقف را نیز دارد. امروزه سیمانکاری از زمان‌برترین عملیات در ساختمان‌سازی و پروژه‌های ساختمانی و عمرانی است. این کار عمدتاً به‌صورت سنتی و با استفاده از کمچه ملاقه و به‌صورت دستی انجام می‌شود.

نیروی انسانی زیاد، سرعت‌پایین و هزینه زیاد آن همیشه عاملی مهم و تعیین‌کننده در این پروژه‌ها می‌باشند. استفاده از ملاقه‌های کوچک نظیر ملاقه بادی نیز به دلیل سرعت‌پایین و نیاز به حمل پمپ باد با فشار بالا و پرت بالای مصالح آن‌چنان مورد توجه اکیپ‌های پیمانکاری و یا سیمان‌کاران نیست. یکی از محصولاتی که امروزه بسیار موردتوجه قرارگرفته است، سیمان پاش و دستگاه‌های سیمان پاش برقی می‌باشد.

  • پاشش یکسان و یکدست
  • دارا بودن پمپ باد بر روی دستگاه
  • حمل‌ونقل آسان
  • سرعت‌بالا در اجرا

سیمان و سیمانکاری چیست

سیمان به‌طورکلی به هر نوع ماده‌ی چسبنده‌ای که توانایی یکپارچه کردن و به هم چسباندن مواد معدنی را داشته باشند، می‌گویند. در صنعت ساختمان‌سازی و همچنین در عملیات بازسازی ساختمان سیمان نقش بسیار مهمی دارد. سیمان در تمام عملیات ساخت‌وساز ساختمان و… مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای دستگاه سیمان پاش

دستگاه سیمان پاش مناسب برای پاشش ملات بر سطح دیوارهای داخلی و خارجی، تزریق ملات سیمان، پاشش سطوح ضد آب، پاشش رنگ، پاشش مواد جاذب صدا و مناسب برای ساخت‌وساز بر روی پل‌ها، سدها، دامنه تپه‌ها، زیرزمین‌ها، تونل‌ها و ساختمان‌های کارخانه است.

از سوی دیگر سیمان پاش مناسب برای پاشش موادی همچون: پودر بتونه، رنگ لاتکس، رنگ سنگ واقعی، ملات سیمان، ملات پودر خشک، ملات عایق حرارتی، مواد ضد آب، مواد نسوز، مواد عایق حرارت، مواد جاذب صدا و سایر مواد محلول است.

کاربردهای سیمان

سیمان در ساختمان‌سازی موارد استفاده بسیار زیاد و متنوعی دارد مثلاً در عملیات  آماده‌سازی بتن، در ساختن جاده‌های بتنی، در ساخت ملات های سیمان و در تهیه‌ی دوغاب، در ساخت سازه‌هایی که در که در برابر عواملی مثل  گرما و آتش، سرما، فشار آب و مواد شیمیایی  مقاومت دارند، در ساخت قطعات پیش‌ساخته بتنی و در امور تزییناتی کاربرد دارد.

یکی از مهم‌ترین و بالقوه‌ترین کاربردهای سیمان در عملیات سیمان‌کاری، سیمانکاری دیوار و سقف هست. سیمان‌کاری دیوار و سقف دارای مراحل مختلفی است. به‌طورمعمول برای اجرای عملیات سیمان‌کاری ابزارهایی مورداستفاده واقع می‌گیرد.

ابزارآلات موردنیاز سیمانکاری

ابزارآلات عمومی بنایی مثل شاقول، ریسمان کار، ماله و کمچه و  شمشه‌ی آهنی یا چوبی و ماشین‌آلات سیمان‌کاری عبارت‌اند از  دستگاه سیمان پاش و دستگاه سیمان پاش برقی و انواع تخته ماله؛ و نیز استنبلی، فرغون غربال، سطل، سرند، بیل، دستکش و عینک‌های مخصوص این کار.

انواع مختلف سیمان

در سیمانکاری نما و بتن‌ریزی بهتر است با توجه به شرایط محیطی و جغرافیایی و محل ساخت بنا بهتر است که از سیمان مناسب استفاده کنیم.

انواع سیمان

  • سیمان نوع دو (مناسب مناطق گرمسیر)
  • سیمان پرتلند (دارای ۵ نوع مدل)
  • سیمان دیر گیر
  • سیمان زود گیر
  • سیمان ضد سولفات  
  • سیمان بنایی
  • سیمان پوزولان
  • سیمان رنگی
  • سیمان نسوز
  • سیمان پر آلومین یا برقی.
  • سیمان آمیخته

ویژگی‌های دستگاه سیمان پاش

  1. دستگاه سیمان پاش شامل دستگاه یکپارچه با میکسر، پمپ آب خود مکش، مینی کمپرسور و روتور – استاتور است.
  2. دستگاه دارای ابعاد منطقی و خوش‌دست است؛ حمل‌ونقل سریع و آسان حتی در محدودترین فضاها از مزایای فوق‌العاده یک دستگاه سیمان پاش به‌حساب می‌آید.
  3. در دستگاه سیمان پاش؛ پمپ روتور – استاتور تضمین می‌کند که مواد به‌طور مداوم و یکنواخت پمپ شده و اسپری می‌شوند.
  4. دستگاه سیمان پاش همیشه با کارایی بالا و کمترین صدا کار می‌کند.
  5. هر دستگاه سیمان پاش متشکل از واحدهای قابل‌حمل است که امکان کار و نگهداری آسان را برای استفاده در هر شرایطی فراهم می‌کند.

نحوه کار دستگاه سیمان پاش

نحوه عملکرد دستگاه سیمان پاش ماردونی به هیچ وجه تشابهی با سیستم پیستونی ندارد و این نوع پمپها خانواده خیلی وسیعی در ظرفیت خروجی و فشار پمپ دارند. در سیمان پاش ماردونی هر دستگاه متناسب با نوع مصالح قابل استفاده طراحی می گردد.

پمپ ماردونی از ۲ قسمت رتور و استاتور (هسته داخلی و جداره بیرونی) تشکیل می شود. که با قرار گرفتن رتور در داخل استاتور و با توجه به حرکت و چرخشی که رتور در داخل استاتور انجام می دهد ملات شروع به پمپاژ می کند، در این وضعیت لایه بیرونی یا همان استاتور بصورت ثابت می باشد.

پمپ های ماردونی عمدتا برای ملات های ریزدانه طراحی گردیده اند و لذا هرچه دانه بندی مصالح درشت تر باشد استهلاک پمپ را بالا می برد و یا اینکه هرچه دور رتور بیشتر شود باز هم ارتباط مستقیم با استهلاک رتور و استاتور دارد.

از مزایای پمپ سیمان پاش ماردونی می توان به طراحی ساده آن اشاره کرد که کار کردن با این نوع دستگاه ها برای اپراتور ها خیلی ساده می باشد.

مکانیزم عملکرد دستگاه سیمان پاش پیستونی دقیقا مشابه عملکرد دستگاه انتقال بتن می باشد با این تفاوت که پیستون ها در پمپ بتن با فشار پمپ (روغن هیدرولیک) به حرکت در می آید ولی در مورد پمپ شاتکریت بواسطه سیستم مکانیکی حرکت می کنند

نحوه عملکرد دستگاه: یکی از پیستون ها عمل مکش ملات یا هر مواد دیگری را از مخزن انجام می دهد و پیستون دوم خلاء رفت و برگشت زمان پیستون اول را پر می کند و در نتیجه پمپ مصالح بصورت کاملا یکنواخت و همزمان عمل پمپاژ را انجام می دهد.

روش‌های سیمان‌کاری

سیمان در پروژه‌های عمرانی و ساختمانی کاربردهای بسیار زیادی دارد و بر اساس نوع سیمان مورد استعمال در کار روش ساختن ملات و همچنین مراحل پیش برد پروژه باهم تفاوت دارند.

سیمان کاری باسیمان سیاه

سیمان سیاه پراستفاده‌ترین انواع از سیمان‌های موجود در بازار است. سیمان سیاه در  اندودکاری دیوارهای خارجی و همچنین دیوارهای داخلی ساختمان استفاده می‌شود. در جاهایی با رطوبت بالا در داخل ساختمان مثل: حمام، استخر، جکوزی، زیرسازی با سیمان سیاه انجام می‌شود.

برای سیمان کاری ابتدا زیر کار را با سیمان معمولی و ماسه پوشش می‌دهند که به آن آستر می‌گویند. قبل از عملیات آستر سازی کردن تمام سطح دیوار را باید شمشه‌گیری کنیم و پس‌ازآن بین شمشه‌ها را با ملات ماسه و سیمان پر کنیم.

از نکات مهمی که باید در طی این عملیات به آن توجه کنیم این است که تا چند روز پس‌ازآن باید حداقل روزی ۳ الی ۴ بار دیواری که سیمان‌کاری کردیم را با آب مرطوب کنیم زیرا در غیر این صورت ماسه سیمان مصرفی ما مثل پودر شده و با کمترین برخورد می‌ریزد البته سیمان سیاه دارای مقاومت بسیار مناسبی در برابر رطوبت است و به همین منظور آن را در سیمان‌کاری‌های دیوار داخلی و خارجی و نمای ساختمان و حتی کف مورداستفاده قرار می‌دهند.

اندودکاری چیست

اندودکاری اصطلاحی است در صنعت ساختمان که در واقع یعنی پوشاندن سطح یا نما به‌وسیله‌ی یک سری از مصالح ساختمانی و به‌طورمعمول آن را در دو قشر آستر و رویه انجام می‌دهیم.

انواع دستگاه سیمان پاش

در دستگاه سیمان پاش، پمپ‌های ماردونی از ۵ الی ۶ طبقه (۱۵ – ۲۰ متر) ارتفاع و پمپ‌های پیستونی تک فاز ۷ طبقه (۲۰ – ۲۵ متر) و پمپ‌های پیستونی ۳ فاز تا ۱۵ طبقه قدرت پمپاژ دارند و این قدرت پاشش دستگاه‌های سیمان پاش از شاخصه‌های مهم در کاربردهای متفاوت این دسته محصولات سیمان پاش است.

در میان انواع دستگاه‌های سیمان پاش، ملات پاش پیستونی T13-M مناسب کارکرد با برق تک فاز است و تا 7 طبقه پمپاژ می‌کند.

برای کار کردن با دستگاه‌های سیمان پاش معمولاً ۳ نفر تا ۵ نفر بسته به شرایط کار و متراژ موردنظر در روز موردنیاز است.

دستگاه‌های سیمان پاش ماردونی بدون میکسر ۲۵۰ کیلوگرم و با میکسر اولیه ۳۵۰ کیلوگرم و دستگاه‌های سیمان پاش پیستونی ۴۲۰ کیلوگرم و مدل بزرگ آن ۶۸۰ کیلوگرم وزن دارد.

به‌طور متوسط هزینه قطعات مصرفی در دستگاه‌های سیمان پاش ماردونی اگر با دانه‌بندی ریز استفاده شود یعنی تا ۳ میلی‌متر میانگین برای ۲۰۰ مترمربع کارکرد به ضخامت ۳ سانتی‌متر، ۱.۵ میلیون تومان و اگر دانه بدی درشت‌تر باشد یعنی ماسه‌ها ۵ تا ۶ میلی‌متر باشد این هزینه‌ها برای ۱۰۰۰ متر است. (قیمت‌ها مربوط به سال ۱۳۹۹ – جهت آگاهی از قیمت‌های روز با شماره‌های مندرج در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید)

پروسه سیمان کاری به عوامل مختلفی مانند نوع دستگاه – تعداد نفرات و… بستگی دارد ولی به‌طورکلی می‌توان گفت دستگاه‌های سیمان پاش ماردونی با ۳ تا ۵ نفر نیروی کاری، ۱۵۰ تا ۲۰۰ متر در روز ملات کاری قابل انجام است و دستگاه‌های سیمان پاش پیستونی با ۳ تا ۵ نفر نیروی کاری، ۲۰۰ تا ۴۰۰ متر در روز سیمان کاری قابل انجام است.

استفاده از دستگاه های سیمان پاش برای نرمه پاشی هم کاملاً مناسب است اما به دلیل خروجی مناسب‌تر و پاشش یکنواخت توصیه می‌شود از دستگاه‌های سیمان پاش ماردونی یا همان مونو پمپ استفاده شود.

برگشت سرمایه دستگاه‌های سیمان پاش به عوامل زیادی بستگی دارد ولی معمولاً اگر کار باقیمت مناسب و متراژ مناسب باشد حدود ۲ ماه سرمایه دستگاه برگردانده می‌شود.

در هر مدل از دستگاه‌های سیمان پاش ضخامت ملات بستگی به نازل کار دارد که از ۵ میلی‌متر ضخامت حداقل تا ۵۰ سانتیمتر و حتی بالاتر قابل انجام است. در صورت نیاز به پاشش باضخامت‌های بالاتر در دستگاه‌های سیمان پاش نهایتاً لازم است که در چند مرحله پاشش انجام شود.

در دستگاه‌های سیمان پاش فاصله نرمال پاشش از ۵۰ سانتی‌متری می‌باشد ولی بسته به فشار پمپ و سطح موردنظر باید فاصله مناسب پاشش آزموده شود.

تزریق بتن با دستگاه‌های سیمان پاش قابل انجام نیست وقتی منظور از بتن دانه‌بندی درشت‌دانه است مثلاً ۱۵ تا ۲۵ میلی‌متر این امکان وجود ندارد.

در دستگاه‌های سیمان پاش نهایتاً تا دانه‌بندی ۳ میلی‌متر برای دستگاه‌های سیمان پاش ماردونی و تا دانه‌بندی 6 میلی‌متر برای دستگاه‌های سیمان پاش پیستونی مدل T13-M و نهایتاً 10 میلی‌متر برای برخی از مدل‌های دستگاه‌های سیمان پاش پیستونی قابل پاشش است.

در زمان استفاده ازهر نوع دستگاه سیمان پاش می‌توان در ملات داخل دستگاه از مواد افزودنی مجاز مثل روان کننده‌ها، فوق روان کننده، پودر میکرو سیلیس، ژل میکرو سیلیس، مواد آب‌بند، زود گیرها، ضد یخ، مواد پلیمری، الیاف شیشه و پلیمری و هرگونه مواد مشابه استفاده کرد.

همچنین دستگاه‌های سیمان پاش ماردونی برای پاشش ضد حریق مناسب است و در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها کارایی بهتری دارد.

دستگاه‌های سیمان پاش نازل‌های مختلفی دارند و سر نازل‌های مختلف با توجه به نوع مصالح مورداستفاده و ضخامت موردنیاز برای پاشش قابل تعویض است و برای دستگاه‌های سیمان پاش در صورت نیاز و کار خاص نازل مخصوص طراحی و ساخته می‌شود.

توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از دستگاه‌های سیمان پاش پیستونی و ماردونی برای پاشش گچ مناسب نیست؛ تنها دستگاهی که قابلیت پاشش گچ را دارد  دستگاه گچ پاش T4 هست.

دستگاه‌های سیمان پاش فقط کار پاشش را انجام می‌دهند؛ در صورت نیاز به شمشه‌کشی نیاز است که فرآیند شمشه‌کشی به‌صورت مجزا انجام گیرد.

دستگاه های سیمان پاش به‌جز سیمان‌کاری برای کارهایی همچون نرمه پاشی، تزريق ملات، تزریق گروت، تزریق دوغاب، انتقال ملات، شیب بندی پشت‌بام، پاشش بر روی خاک در گودبرداری‌ها، ترانشه راه و مواردی نظیر این، مناسب و قابل به‌کارگیری هستند.

دستگاه‌های سیمان پاش قابل بارگیری داخل وانت یا حمل با جرثقیل و یا به‌صورت یدک کشی قابل جابجایی هستند؛ انتخاب نحوه جابجایی دستگاه‌های سیمان پاش بستگی به مسافت دارد.

بر روی دستگاه‌های سیمان پاش سیستم هواساز تعبیه‌شده است و نیاز به تأمین باد از بیرون نیست پس دستگاه کمپرسور هوا لازم ندارد.

مخزن انواع دستگاه‌های سیمان پاش حدود ۱۳۰ لیتر تا ۱۸۰ لیتر ظرفیت دارد.

فیلم دستگاه سیمان پاش برقی

ملات قابل‌اجرا با دستگاه سیمان پاش برقی

ملات مناسب برای استفاده در دستگاه سیمان پاش شامل ملات های سیمانی، اعم از سیمان سیاه یا سفید، پلاستر و… است. لازم به ذکر است ملات هایی با ترکیبات و ساختار مشابه جهت استفاده از این ابزار مناسب می‌باشند و قابلیت پاشش هرگونه مواد ضد حریق و مواد الیافی را نیز دارا می‌باشند.

هنگام تهیه ملات همانند مواقع دیگر بایستی عملیات اختلاط ملات به‌خوبی صورت پذیرد. استفاده از انواع ماسه‌ها و یا افزودنی‌های دیگر مانند زود گیر، مواد الیافی و… هنگام استفاده از این دستگاه مشکلی ندارد به شرطی که خوب میکس شوند. درواقع ملات مناسب برای این ابزار همانند ملات سیمانی متداول است فقط کمی مرطوب‌تر از حد معمول باشد و اختلاط ملات کاملاً رعایت شده باشد.

دستگاه سیمان پاش دیزلی

سیمان پاش با نام‌هایی چون دستگاه سیمان پاش دیزلی نیز شناخته‌شده است. از این دستگاه برای اجرای سیمانکاری در پروژه‌های ساختمان‌سازی بسیاری استفاده می‌کنند. این دستگاه تشکیل‌شده از: موتور، پیستون، پمپ باد، میکسر، کلاچ تنظیم دور موتور و… است.

توجه: این دستگاه در بازار شامل دستگاه‌های خارجی و یا دست‌دوم می‌باشند که هیچ‌کدام مورد تائید شرکت تیران تونل نمی‌باشند چون موتور و یا کلاچ آن‌ها عوض‌شده و یا نیاز به تعمیر اساسی دارند.

دستگاه سیمان پاش در پروژه‌های سیمانکاری، تزریق دوغاب، انتقال سیمان و… بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه در دو مدل سیمان پاش برقی و دیزلی تولید شده که هرکدام با کاربری متفاوت طراحی و ساخته‌شده‌اند و بعضی از آن‌ها دارای میکسر می‌باشند. مدل سیمان پاش دیزلی برای سیمانکاری در مناطق بدون برق نیز کاربرد دارد و به‌راحتی با چند لیتر بنزین یا گازوئیل روشن می‌شود و نیاز به هیچ‌گونه برقی حتی برای پمپ باد نیست.

دستگاه سیمان پاش پیستونی

در سیستم پیستونی بعد از وارد شدن مصالح و میکس شدن به وسیله پیستون که به شکل زیر هستند وارد شیلنگ خروجی می شوند.

در دستگاه های پیستونی به دلیل مکش پیستون ها برای پمپاژ مصالح سرعت کار دستگاه بسیار بیشتر از دستگاه ماردونی می باشد و کم استهلاک تر (نسبت به دستگاه ماردونی) است.

کار با دستگاه های پیستونی سخت می باشد و نیاز به اپراتور کار ماهر دارد.

1-سیمان پاش پیستونی قادر به پمپاژ مصالح تا دانه بندی ۰-۶ می باشد و می تواند انواع ماسه های (شکسته – شسته شده – طبیعی) که در استهلاک پمپ هیچ دخالتی ندارند و برای پمپ تفاوت چندانی ندارد را پمپاژ کند

2-پمپ سیمان پاش پیستونی دارای ظرفیت خروجی بالا می باشد و اگر بخواهیم با دستگاه سیمان پاش ماردونی مقایسه کنیم، میتوانیم به صراحت بگوییم که ظرفیت ۲برابری نسبت به پمپ سیمان پاش ماردونی دارند. (البته پمپ هایی که در سطح یکدیگر و از لحاظ توان الکتروموتور و ساختار کلی هم سطح باشند.)

3-دستگاه سیمان پاش های پیستونی قدرت پمپاژ بیشتری نسبت به سیمان پاش ماردونی دارند و حداقل تا ۲برابر نسبت به پمپ های ماردونی قابلیت پمپاژ در ارتفاع را دارند.

در نتیجه:

با توجه به مطالب توضیح داده شده پمپ های ماردونی عمدتا برای مصالح های ریز دانه، مواد ضدحریق و خروجی های کنترل شده و پایین قابل استفاده هستند و پمپ های پیستونی قادر به پمپاژ مصالح با دانه بندی درشت تر در مقایسه با پمپ های ماردونی هستند.

دستگاه سیمان پاش ماردونی

در سیستم ماردونی بعد از وارد شدن مصالح و میکس شدن به وسیله رتور و استاتور که به شکل مارپیچ هستند وارد شیلنگ ضد سایش خروجی می شوند.

دستگاه های ماردونی به دلیل استهلاک بالای رتور و استاتور هزینه بالایی در اجرا دارند، که البته با توجه به نوع مصالح و استفاده از دستگاه متغیر می باشند.

روش کار با دستگاه سیمان پاش

بعد از آماده‌سازی ملات با میکسر دستگاه و رعایت اختلاط ملات سر نازل دستگاه را در فاصله ۲۰ الی ۳۰ سانتی از سطح موردنظر گرفته و با روشن کردن دستگاه و به کمک باد تعبیه‌شده بر روی خود دستگاه ملات به سمت خروجی (نازل) هدایت‌شده و ملات بر روی سطح موردنظر پاشش می‌کند (شات می‌کند).

مزیت استفاده از دستگاه سیمان پاش

  • سرعت‌بالای اجرا
  • استفاده آسان
  • کارایی بالا نسبت قیمت
  • یک دستگاه کامل بدون نیاز به لوازم دیگر

دستگاه‌های اقتصادی سیمان‌کاری شرکت تیران تونل بیستون

شرکت تیران تونل بیستون مفتخر به ارائه‌ی محصولات مرتبط با سیمانکاری دیوار و نما و هم‌چنین ملات پاشی هست. تنوع محصولات و دستگاه‌های این شرکت در این حوزه می‌تواند پاسخ گوی نیازهای بازار باشد.

از مهم‌ترین و به‌صرفه‌ترین محصولات شرکت تیران تونل بیستون در حوزه‌ی محصولات مرتبط با ساخت‌وساز دستگاه‌های سیمان پاش برقی و دیزلی است.

دستگاه‌های سیمانکاری به لحاظ کاربردی بسیار مورد توجه و توجیه اقتصادی بسیاری دارد. این پکیج دارای موارد زیر است:

  • شیلنگ باد
  • شیلنگ ملات
  • پمپ باد بر روی خود دستگاه
  • آچار
  • لباس کار
  • آموزش در محل پروژه خریدار

سرعت اجرا با این دستگاه ۳۰۰ مترمربع در روز بوده و بدون برق نیز قابل‌اجرا است. این دستگاه قابلیت اجرای هر نوع ملات سیمانی را داشته و باعث کاهش نیروی انسانی و کاهش چشمگیر زمان اجرای پروژه می‌شود. درصورتی‌که ملات به درسی تهیه‌شده باشد و اختلاط ملات نیز طبق آموزش راهنمای شرکت اجرا شود.

شرکت تیران تونل بیستون، آموزش و راه‌اندازی انواع دستگاه‌های سیمان پاش را به‌صورت حضوری در محل پروژه خریدار توسط کارشناس شرکت، بر عهده دارد.

شرکت تیران تونل تضمین می‌دهد که تمامی محصولات و دستگاه‌های سیمان پاش یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شامل قطعات اصلی پمپ را دارا می‌باشند.

سوالات و جواب دستگاه سیمان پاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button