ttbbiston

'''''' ۰۲۱-۵۵۲۷۸۲۴۲

تماس : دفتر مرکزی 02155278242

دستگاه گچ پاش T4

تیران تونل بیستون

قیمت گچ پاش

رایج ترین روش گچ پاشی در دنیا استفاده از دستگاه گچ پاش است

دستگاه شاتکریت گــچ پــاش یــا مـلات پــاش T4 پمپــی مناســب بــرای انــواع مـلات هــای آمــاده و پلاســترها مــی باشــد کــه بــا ســرعت فــوق العــاده دیگــر نیــازی بــه صـرف زمـان زیـاد و تهیـه و آمـاده سـازی گـچ و انتقـال بـه اسـتاد کار نمـی باشـد.پمپ T4 قابلیـت پمپـاژ مصالـح بـا دانـه بنـدی 2 میلـی متـر را دارا می باشد در نتیجه پمپ مناسبی جهت پاشش مصالح از لایه آستر تا لایه فاینال است؛ لازم به ذکر است قیمت دستگاه شاتکریت کوچک و سایر محصولات شاتکریت با توجه به کیفیت محصولات تعیین می شود.

مشخصات T4:

اختلاط یکنواخت مصالح و آب در قسمت خروجی پمپ به دلیل وجود ابزارهای کنترلی آب همزن داخلی مخزن برای ورود یکنواخت مصالح به قسمت خروجی پمپ توانایی پاشش بر روی دیوار، سقف و سطوح شیبدار کارکرد آسان، کاملاً خودکار و مجهز به سیستم های ایمنی حمل آسان دستگاه به طبقات به دلیل حجم کم و قابلیت دمونتاژ شدن اجزای اصلی شاتکریت برای جابجایی آسان تر است. اگر قصد دارید درباره تفاوت شاتکریت خشک و شاتکریت تر بدانید به صفحه محصولات شاتکریت مراجعه کنید.

قیمت دستگاه گچ پاش T4 چقدر است؟ 350 میلیون تومان

راهنمای جامع گچ کاری با دستگاه گچ پاش T4

گچ پاششی چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

گچ پلیمری یا گچ پاششی یکی از انواع دستگاه شاتکریت  است که سالهاست که در اروپا تولید و توسط دستگاه گچ پاش T4 به روش مکانیزه و با سرعت زیاد بر روی دیوار پاشش شده، مسطح و صاف می گردد، در صورتی که در ایران گچ به روش سنتی آماده شده و به تدریج توسط استادکار همراه با ضایعات فراوان مورد استفاده قرار میگیرد.

این موضوع انگیزه ای شد تا  شرکت تیران تونل بیستون  برای اولین بار در ایران و خاورمیانه با تلاش فراوان و طولانی مدت در زمینه شاتکریت، گچ مخصوص گچ پاش را تولید و در مدت کوتاهی در چند پروژه بزرگ در کشور اجرا نماید.

این گچ مخصوص به دلایل زیر مورد استفاده اکثر کشورهای صنعتی میباشد که یکی از دلایل عمده استفاده از آن در ایران که خیلی کم می باشد به دلیل دیر گیر بودن آن می باشد. (دیرتر خشک می شود)  لازم به ذکر است عملکرد شاتکریت نرمه پاش و   گچ پاش با یکدیگر متفاوت است. 

قابلیت پمپاژ و پاشش

متعلقات موردنیاز جهت کارکردن با دستگاه

مشخصات فنی دستگاه گچ پاش T4 چیست؟

اطلاعات فنی الکتریکی
نیرو محرکه اصلی
۵.۵ کیلو وات – ۳۰۰۰ دور در دقیقه
حجم خروجی پمپ
25 لیتر در دقیقه
با پمپ‌های دیگر
35 لیتر در دقیقه
فشار پمپ
20بار
منبع تغذیه
380 ولت_ 50 هرتز
موتور بارگیری
0/75 کیلو وات
پمپ آب
1 اینچ_ 2/5 بار
انتقال آبرسانی
1/2 اینچ
ظرفیت کمپرسور
250 لیتر
موتور کمپرسور
1/5 کیلو وات
شلینگ ملات
25 میلیمتر
ظرفیت قیف
150 لیتر
ارتفاع قابل پمپاژ
10 متر
ابعاد (طول*عرض*ارتفاع)
1550*740*1520 میلیمتر
وزن
325 کیلوگرم

فرم تماس با ما

Call Now Button